شرایط گارانتی تعمیرات:

①  مدت اعتبار گارانتی تعمیرات دستگاه 18 ماه می باشد.

②  ارائه کارت ضمانت و جعبه دستگاه الزامی می باشد.

③  جهت استعلام گارانتی دستگاه خود به سامانه همتا به نشانی hamta.ntsw.ir مراجعه و از طریق گزینه استعلام اصالت از گارانتی دستگاه خود اطمینان حاصل فرمایید.

شرایط عمومی:

①  ضمانت گوشی ها شامل مواردی از قبیل آب خوردگی، شکستگی، آسیب دیدگی، ضربه فیزیکی، خرابی های ناشی از نواسانات الکتریکی، تعمیر توسط تعمیرکاران غیر مجاز و هر گونه استفاده ناصحیح توسط مشتریان که منجر به خرابی دستگاه شده باشد، نمیشود.

در صورت صحیح نبودن کد فعالسازی جهت دریافت کد صحیح به واتساپ شماره 09001270555 پیام دهید.

در صورت غیر قابل تعمیر بودن، از پذیرش آن معذوریم گوشی تعویض می‌گردد!

شرایط کامل گارانتی و خدمات پس از فروش پارس پردازش چهل چشمه:

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش موبایل شرکت پارس پردازش چهل چشمه

مشتری گرامی خواشمند است پیش از خرید دستگاه، تمام شرایط گارانتی موبایل را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی شرکت پارس پردازش چهل چشمه به منزله قبول تمامی موارد مندرج می‌باشد.

تعهدات خدمات پس از فروش موبایل

  • مدت زمان خدمات پس از فروش موبایل بر روی کارت گارانتی درج شده است.
  • گارانتی شرکت پارس پردازش چهل چشمه شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل مشکلات مخابراتی نمی باشد.
  • لوازم جانبی از قبيل آداپتور، کابل شارژ، باتری، کاور ، هندزفري ، هدفون، کارت حافظه و ديگر متعلقات مشمول گارانتی نمی باشد.
  • تعداد کمتر از سه پیکسل سوخته در حد استاندارد بین المللی و سه عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش گوشی می شود.
  • لطفا قبل از ارائه گوشی برای خدمات، هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید.همچنین سیم کارت و کارت حافظه رانیز از دستگاه خارج نمایید. خدمات در صورت نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارتها مسئولیتی نخواهد داشت.
  • مشتريان محترم توجه داشته باشند که تاريخ گارانتي موبایل مدت زماني است که روي کار گارانتی موبایل ذکر شده و اين تاريخ ربطي به تاريخ خريد یا فاکتور فروشگاه ندارد.
  • کارت ضمانت به همراه دستگاه زمان فروش به مشتری ارائه می گردد.
  • پذیرش دستگاه به منزله تایید خدمات پس از فروش نمی‌باشد . وضعیت قطعی آن پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی مشخص می شود .
  • لطفا در هنگام خرید از سلامت فیزیکی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بروز خسارت در دستگاه

  • مشتری می تواند با خدمات پس از فروش موبایل شرکت پارس پردازش چهل چشمه تماس حاصل نموده یا از طریق سایت رسمی شرکت و پذیرش آنلاین در خواست خود را با کارشناسان ما مطرح نماید.
  • دستگاه پس از بررسی اولیه و شرایط ضمانت به همراه اظهارات مشتری در سیستم خدمات رسید می شود.
  • کارت گارانتی و دستگاه نزد مرکز خدمات باقی مانده و رسید به مشتری ارائه می گردد.
  • ارسال دستگاه و مستندات مربوطه جهت بررسی کارشناس فنی به تعمیرگاه ارسال می شود.
  • تشخیص شمول و یا عدم شمول گارانتی توسط کارشناسان مجاز شرکت.
  • اطلاع رسانی از وضعیت دستگاه از طریق پیام کوتاه، ایمیل و تلفن کارشناسان با مشتری انجام می گردد.
  • نتیجه بررسی حداکثر ۷ روز کاری به مشتری اعلام میگردد.
  • تحویل دستگاه به مشتری بین ۷ تا ۳۰ روز کاری می باشد.
  • در زمان تحویل کالا امکان تست جهت اطمینان از رفع ایراد توسط مشتری میسر است.
  • تحویل دستگاه و کارت ضمانت به مشتری و دریافت رسید گارانتی.

شرایط تعویض موبایل

  • در صورت گذشت سی روز کاری از زمان پذیرش دستگاه و عدم تعمیر دستگاه معیوب ، دستگاه با مدل مشابه تعویض می گردد.
  • در هنگام تعویض دستگاه معیوب، در صورت عدم وجود دستگاه مورد نظر، دستگاه معیوب با توافق مشتری با دستگاهی هم‌ردیف یا مشابه تعویض خواهد شد و مابه‌التفاوت دستگاه قدیم با جدید دریافت ویا پرداخت می گردد.
  • دستگاه‌های تعمیر یا تعویض شده تا اتمام مدت زمان گارانتی گوشی اولیه تحت ضمانت شرکت خواهند بود.
  • چنانچه دستگاهی در طول دوره گارانتی با توجه به شرایط شرکت خارج از گارانتی موبایل محسوب گردد، شرکت پارس پردازش چهل چشمه خود را متعهد می‌داند نسبت به رفع ایراد دستگاه مذکور با دریافت هزینه (با توافق مشتری) اقدام نماید.

موارد ابطال گارانتی موبایل

  • دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسپ‌های گارانتی.
  • عدم قرارداشتن در محدوده زمان گارانتی.
  • مخدوش بودن شماره سریال و IMEI دستگاه.
  • استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز خارج از  گارانتی
  • هرگونه تغییر در قطعات سخت‌افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه.
  • وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی از جمله خراشیدگی و شکستگی، سوختگی قابل مشاهده، نصب غیر صحیح لوازم جانبی، استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر استاندارد و نوسانات الکترونیکی در کابل و ولتاژ نامناسب.
  • مشکلات ناشی از حمل نامناسب کالا قبل و بعد از ورود و ترخیص به مرکز خدمات پس از فروش.
  • عیوب ناشی از تماس و قرارگرفتن در مجاورت مایعات، حرارت بالا ، سرمای شدید، مواد شیمیایی از جمله سولفاته شدن ، خوردگی، زنگ زدگی و تغییر رنگ، امواج مغناطیسی شدید، گرد و غبار و خاک زیاد و بطور کلی آسیب‌های ناشی از عدم رعایت شرایط صحیح نگهداری.
  • نصب نرم‌افزارهای راه‌انداز، برنامه‌های کاربردی، فراموشی رمز عبور و Apple ID ،آلودگی به ویروس، روت کردن (root) و نصب رام های غیررسمی روی دستگاه و همچنین قفل گشایی روی راه اندازها (un-lock-bootloader که موجب ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه می‌گرد و باعث ابطال گارانتی موبایل می شود.
  • کلیه نرم افزارها فاقد گارانتی می باشند ودر صورت هرگونه خرابی واز کارافتادگی نرم افزاری،خریدار موظف به پرداخت هزینه برای رفع ایراد نرم افزاری و نصب مجدد هریک از نرم افزار خواهد بود.
  • گارانتی پارس پردازش چهل چشمه هرگونه آسیب های جسمی وارد آمده به کاربر در اثر استفاده از دستگاه ،ازخود سلب مسئولیت می کند.

تبصره ها

  • خدمات گارانتی قید شده در این برگه فقط قابل ارائه در کشور ایران می باشد.
  • گارانتی پارس پردازش چهل چشمه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه خدمات پس از فروش موبایل در سایر کشورها یا ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه مبادی خرید یا ترخیص دستگاه به مشتری را ندارد.

 

در صورت غیر قابل تعمیر بودن، گوشی تعویض میگردد.

شرایط خاص گارانتی گوشی های لمسی تاشو سامسونگ:

مراقبت از تلفن خود

فشار دادن صفحه نمایش یا زیر دوربین صفحه نمایش با جسم سخت یا تیز مانند خودکار یا ناخن ممکن است باعث ایجاد آسیب مثل خراش یا ایجاد فرورفتگی شود.

فقط از قلم S Pen Pro یا S Pen old Edition برای Samsung استفاده کنید. سایر قلمها یا قلمهای ممکن است به صفحه اصلی آسیب برسانند.

وقتی صفحه تاشوی گوشی را میبندید مطمئن شوید چیزی مثل کارت ،کلید سکه یا قلم S Pen در آن بین نباشد.

این گوشی در برابر گرد و غبار مقاومتی .ندارد قرار گرفتن در معرض ذرات ریز مانند ماسه ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت شود.

این گوشی در برابر آب مقاوم است (IPX8) فرو بردن این گوشی در هر مایعی غیر از آب شیرین مانند آب نمک یا الکل میتواند به آن آسیب برساند.

روکش محافظ روی صفحه اصلی را برندارید یا از چسباندن روکشها یا برچسبهای دیگر خودداری کنید زیرا انجام این کار میتواند به صفحه نمایش شما آسیب برساند.

گوشی شما حاوی آهنربا است آن را از کارتهای اعتباری و دستگاههایی که ممکن است تحت تأثیر آهنربا قرار گیرند دور نگهدارید و حداقل ۱۵ سانتیمتر از دستگاههای پزشکی قابل کاشت فاصله دهید اگر مشکوک به هرگونه تداخل با دستگاه پزشکی کاشته شده هستید استفاده از گوشی خود را متوقف کنید و با یک متخصص پزشکی یا سازنده دستگاه پزشکی مشورت کنید.